Sahabat sejati. :)

Thursday 27 June 2013

CATHY BB CREAM L-GLUTATHIONE SPF59


CATHY BB CREAM L-GLUTATHIONE SPF59
1pcs = RM30

Apa itu BB (Blemish Balm) Cream?

BB Cream sangat popular di Asia dan banyak dipakai oleh artis Korea. Di sebut ‘krim ajaib’ kerana kemampuannya untuk memperbaiki kulit dan membuat make up menjadi lebih mudah. Perbezaan antara BB Cream dengan produk kosmetik lain BB Cream adalah kosmetik sekaligus dapat merawat kulit. Produk foundation lain umumnya tidak merawat kulit, BB Cream melakukan keajaiban… dengan memperbaiki kulit.

Keajaiban pertama adalah sebagai essential krim, menutrisi kulit, mengencangkan dan menghaluskan kulit sehingga tampak selembut sutra.
Kedua sebagai tabir suria, dengan SPF-15 yang melindungi kulit daripada sinar UV yang dapat menyebabkan bintik hitam di wajah.
Ketiga sebagai bedak asas, membantu memperbaiki masalah kulit dan melindungi wajah daripada bahan bahan kimia berbahaya produk make up lain.
Dan keajaiban terakhir adalah sebagai foundation yang membuat make up tampak sempurna dan wajah tidak berminyak sepanjang hari.
Kebaikan BB CREAM dalam sekali pakai:
Menutup jerawat, pori-pori, noda-noda, garis halus dan warna yang tidak sekata TANPA menyumbat pori-pori dan merosak kulit wajah. Pastinya, BB Cream menjadikan kondisi kulit lebih baik dan menjadikannya lebih sihat.


Kebaikan BB CREAM dalam 1 bulan:

Kulit terasa lebih halus dan lebih sihat serta bercahaya di mana setiap kali kita menggunakannya BB cream bekerja sebagai lapisan yang melindungi serta berfungsi sebagai oil control dan juga memberikan moisturizer (pelembab) sehingga kulit menjadi sangat sihat.


Selain itu, BB Cream memiliki fungsi untuk melawan sinar Ultra Violet dan pencemaran udara yang merosakkan lingkungan sehingga menjadikan kulit tetap sihat. Kandungan dalam BB Cream yang alami seperti Hazel, Aloe dan Caviar extract membantu regenerasi kulit dan mengecilkan pori-pori di mana dalam satu bulan kita akan merasa kulit semakin lembut dan menjadikan kulit kelihatan memukau.

BB CREAM = Base + Foundation + Concealer + (Natural Makeup) + Sunblock + Moisturiser + Oil Control + Healing Properties (Skin Regeneration, Pore Tightening, Skin Toning) + Optional Feature (Anti-Wrinkle/Brightening/Whitening.





















No comments:

Post a Comment